Zabawki ogrodowe – pomysły na aktywną zabawę na świeżym powietrzu
Regulamin sklepu internetowego
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.zabawkiodmamy.pl Sprzedającym jest MILAGROS Małgorzata Sobczak dostępny pod adresem 11-200 Bartoszyce , Galiny 53 , prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP:743-185-90-50., Regon:280600390. zwany także zamiennie „Usługodawcą". Kontakt z Usługodawcą można uzyskać: - pod numerami telefonów : 792572783 koszt połączenia według stawek operatora - korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@zabawkiodmamy.pl lub milagro@onet.pl. § 1 Definicje 1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym. 3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. 5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. 6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży. 7. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów. 8. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu. 9. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.zabawkiodmamy.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie. 10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, wyrażenie chęci przystąpienia do zawarcia Umowy Sprzedaży. 11. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego. § 2 Zasady ogólne 1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.zabawkiodmamy.pl 2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia. 3. Sklep internetowy www.zabawkiodmamy.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Rejstracja w sklepie jest darmowa 4. Wszystkie Towary oferowane w sklepie www.zabawkiodmamy.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 5. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne: a. przeglądarka internetowa 6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich. 7.Do czasu złożenie zamówienia towar jest własnością hurtowni współpracujących ze sklepem www.zabawkiodmamy.pl Dokonując zamówienia przez sklep internetowy klient wyraża chęć przystąpienia do zawarcia umowy kupna, następnie pracownik sprawdza dostępność produktu ,potwierdza lub odrzuca zamówienia 8.Towar wysyłany jest bezpośrednio z hurtowni, jesli klient połączy zamówienia z dwóch hurtowni zostaną naliczone dwa najtańsze koszty przesyłki oferowane przez hurtownię. § 3 Składanie zamówień. & opublikowane w sklepie internetowym informacje o produktach nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży; & Złożenie zamówienia (nawet, jeżeli od razu zostało opłacone) jest równoznaczne ze złożeniem sprzedawcy oferty nabycia określonego produktu (którą sprzedawca może, według własnego wyboru, przyjąć lub odrzucić); & Do finalnego zawarcia umowy sprzedaży dochodzi dopiero wówczas, gdy sprzedawca prześle klientowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia. 1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.zabawkiodmamy.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. 2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową. 3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. 5. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia. 6. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu fiskalnego lub faktury , która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury z załącznikami, faktury korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej. 7. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. 8. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. 9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia. 10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem". 11.Zamówienie zostanie anulowane w przypadku błędów systemowych narażających firmę na straty np. błędnego naliczania cen itp. chyba że klient zgodzi się na zaproponowaną przez nas cene, wówczas zamówienie będzie zrealizowane. 12.Sprzedający zastrzega sobie prawo do nie zrealizaowania zamówienia jeśli produkt będzie niedostępny w magazynie . 13.Jeśli nie zostało to wcześniej ustalone z pracownikiem naszego sklepu - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM ZABAWEK POWYŻEJ 1500 zł. Niektóre produkty nie mogą być wysylane kurierem za pobraniem ze względu na gabaryty przesylki o braku mozliwości wysyłki klient jest informowany telefonicznie lub poprzez e-mail. § 4 Koszty i termin wysyłki 1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. 2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego. 3. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym na stronach serwisu. Przy wyborze opcji płatności „przelew" lub „płatność kartą lub przelewem online" do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).Czas dostarczenia towaru może się wydłużyć o czym klient jest niezwłocznie informowany max. do 30 dni, 4. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili klikając w zakładkę „formy wysyłki". 5.Towar wysyłany jest bezpośrednio z hurtowni, jesli klient połączy zamówienia z dwóch hurtowni zostaną naliczone dwa najtańsze koszty przesyłki oferowane przez hurtownię. 6.Klient wybierający formę płatności za pobraniem zobowiązany jest do odbioru przesyłki od przewoznika. Nie odebranie przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. W przypadku nieodebrania przesyłki (z winy kupującego )pobraniowej co naraża sklep na dodatkowe koszty. Sklep wystąpi do klienta o naprawienie szkody w postaci : zwrotu poniesionych kosztów. 7.Jeśli nie zostało to wcześniej ustalone z pracownikiem naszego sklepu - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM ZABAWEK POWYŻEJ 1500 zł. Niektóre produkty nie mogą być wysylane kurierem za pobraniem ze względu na gabaryty przesylki o braku mozliwości wysyłki klient jest informowany telefonicznie lub poprzez e-mail. § 5 Płatności 1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę). 2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych przelewy24 lub przelewem na konto bankowe sklepu. 3.Poprzez Bramkę FIRSTDATA : szybkie przelewy, płatność kartą. 4. Poprzez Bramkę PayU 5. Płatność PayPo - Kup i zapłać później § 6 Odstąpienie od umowy 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Usługodawcy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jednakże, kiedy konsument wybrał inny sposób przesyłki niż najtańszą opcję dostarczenia oferowaną przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca zwraca tylko wartość najtańszego sposobu wysyłki. 3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, o czym wcześniej należy poinformować sprzedawce. Zakupiony towar należy zwrócić na adres wskazany przez usługodawcę, informacja o adresie zostanie wysłana e-mailem. 4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych. 5.Gdy zwracany towar będzie uszkodzony lub będą na nim ślady użytkowania wykraczające poza zakres zwykłego sprawdzenia towaru (np. zabrudzone buty, pogięta książka, niekompletny zestaw narzędzi, itd.), wtedy przedsiębiorcy przysługuje odszkodowanie. Zgodnie z nowymi przepisami konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, od zakupu którego zamierza odstąpić. 6.Towar jest odsyłany na koszt konsumenta .Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. 7.Przepisów ustawy o prawach konsumenta nie stosuje się między innymi do umów: zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, których kwota nie przekracza 50 zł. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; Wyjątkiem odstąpienia od umowy : art. 38 ustawy o prawach konsumenta. ... jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego/sprowadzonego na zamówienie. Nie przyjmujemy zwrotów od firm § 7 Procedura reklamacji 1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego. 2. Reklamacje należy składać na adres wskazany przez usługodawcę. 3. Składając reklamację należy dostarczyć Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem: .... 4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. 5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego). 6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. § 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych 1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca Małgorzata Sobczak MILAGROS 11-2010 Bartoszyce, Galiny53. 2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie. 3. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych: a. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie" Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta. b. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres zakupy@e-milagros.pl c. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji. 4. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy: a. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży. b. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. c. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta. § 9 Zmiana Regulaminu 1. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail. 2. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe. 3. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do rezygnacji z usług oferowanych przez sklep. 4.Podane dane podczas zakupów wykorzystywane są wyłącznie w celu: -realizacji zamówienie -gwarancji,reklamacji itp. 5.Dane przekazywane są podmiotom trzecim (np. hurtowni,firmie kurierskiej,poczta polska itp) wyłącznie w celu realizacji zamówienia. 6.Dane przechowywane są przez okres 2 lat , następnie zostają zarchiwizowane na kolejne 3 lata. Po upływie 5 letniego czasu przechowywania zostają usunięte z naszej bazy. 7. Klient ma prawo do usunięcia swoich danych w tym celu proszę o kontakt sklep@zabawkiodmamy.pl Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych w naszym sklepie, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ INFORMACJE DOTYCZĄCE ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta, obowiązującą od dnia 25 grudnia 2014r Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin ten zaczyna biec od daty odebranie przesyłki. Nie przyjmuję zwrotów od firm 2. Czas na poinformowanie Sprzedającego przez Kupującego o zamiarze odstąpienia od umowy wynosi 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odbioru / nabycia towaru. W tym czasie Kupujący jest zobowiązany przesłać na adres e-mail Sprzedającego lub drogą listowną lub wraz z towarem oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest dostępny poniżej 3. Od daty przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowe na odesłanie towaru 4. Sprzedający powinien zwrócić środki Kupującemu w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania towaru W przypadku gdy towar zakupiony został na fakturę Vat, do Kupującego zostanie wysłana korekta do faktury a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu podpisanej przez Kupującego korekty do faktury 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 6. Kupujący / konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru 7. Nie odebranie przesyłki wysłanej za pobraniem nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje od momentu fizycznego nabycia towaru. 8.Wyjątkiem odstąpienia od umowy : art. 38 ustawy o prawach konsumenta. ... jeśli dany produkt lub świadczenie zostało wykonane ściśle według dyspozycji kupującego, to nie jest możliwy zwrot towaru wykonanego/sprowadzonego na zamówienie. 9. Koszt przesyłki zostaje obniżony do najtańszej formy przesyłki oferowanej do danego produktu. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU Zwracany towar należy przesłać na dane Sprzedającego podane przez sprzedawce. Do zwracanego towaru proszę dołączyć paragon / kserokopię faktury oraz blankiet gwarancyjny Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt? - w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych gdy zakup nie jest związany z prowadzoną działalnością.) OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ DANE SPRZEDAJĄCEGO Małgorzata Sobczak MILAGROS 11-200 Bartoszyce Galiny 53 NIP 743-185-90-50 DANE KUPUJĄCEGO / KONSUMENTA ................................................... ............................................... ............................................... ............................................... Miejscowość ....................... Dnia ....................... Dotyczy zakupu na aukcji podać Nic z allegro....................................................................................................................... Telefon ...................................................................... E-mail ......................................................................................................... Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość : Numer transakcji / zamówienia / klienta .................................... Numer i data paragonu / faktury ................................................. Nazwa / symbol towaru ............................................................................................. Ilość w sztukach ......................................... Data dostawy / odbioru towaru..................................................................................... Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi : Imię i Nazwisko / nazwa firmy .......................................................................................................................................................... Adres ................................................................................................................................................................................................ Nazwa Banku ................................................................................................................................................................................... Numer rachunku : Podpisując ten dokument oświadczam że zapoznałam(em) się z informacjami podanymi w tym dokumencie Czytelny podpis Kupującego / konsumenta .........................................................